Бренд — це ідея, що закладена у продукті: емоція, образ та асоціація
Саме те, що людина думає і відчуває. Або ж має думати і відчувати.
Бренд розкриває сутність товару, дарує душу, робить його живим та неповторним.
Тож знайдемо саме ВАШЕ місце у думках і почуттях людей
Центр Психології Наталії Андріяшиної
Foodway
Your Total Market
Швидко, на совість, та не за всі гроші світу
RG DGTL — ВАШЕ ПЕРШЕ РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО
Ми захоплюємося людьми, що реально живуть своєю справою. Розуміємо їх, підтримуємо та просто говоримо однією мовою. Тому що ми — такі ж:
+447776737099 RG DGTL UTR:1647767558 Adress: 124 City Road,ECV1V 2NX London, United Kingdom
КОНТАКТИ
Центр Психології Наталії Андріяшиної
Як швидко та успішно вийти в онлайн, якщо ти не дуже на цьому розумієшся?
Знає Наталія Андріяшина, гештальт-терапевт з 20-річним досвідом. Наталія звернулася до нас, аби втілити давнішню мрію - створити власний Центр Психології. Залюбки!
Брендинг, дизайн, текстове наповнення, стиль та настрій - ось основа бренду. Усі ці компоненти мають сприйматися гармонійно та цілісно + передавати дійсну сутність послуги.
Тож ми перейнялися справою психологічної підтримки та створили бренд "Центр Психології Наталії Андріяшиної": розробили фірмовий стиль та загальну форму бренду, наповнили його змістом, спродюсували контент, здійснили відео/фотосесію для соцмереж тощо. А головне, оформили чіткі меседжі бренду: розкрили суть послуги зрозуміло та привабливо.
Таким чином ми оселили у діджіталі бізнес, що до того жив лише офлайн і навіть не уявляв себе цифровим.
І до речі, ми додали до послуг Центру online-консультації. Тепер це найпопулярніший напрямок роботи Центру.
АVА DGTL — ВАШ ПЕРШИЙ ДІДЖИТАЛ
На головну
FOODWAY
Як створити дієвий контент не за всі гроші світу?
Запитайте у FOODWAY! Хлопці роблять супер-зручну швидку доставку продуктів у Дніпрі та околицях. Сервіс от-от запрацював і потребував промо.
Аби розповісти про них, ми створили серію анімаційних роликів, що так само супер-швидко та зрозуміло демонструють foodway-переваги.
Правильні меседжі + яскравий віжуал + навіжений Равлик = зростання foodway-замовлень на дні вперед!
Звичайно, додаємо сюди створення та запуск ютуб-каналу, таргетовану рекламну кампанію, контент для соцмереж та інші приколяси, як-то стікери для вайберу та телеграм, або ж фірмові равликові слівця.
Тепер хлопці з FOODWAY не мають і години перепочинку, літають наче супер-равлики та терміново розширюють бізнес.
І до речі, це відбулося ще до карантину. І до речі, коштувало це приблизно, як одне foodway-замовлення.